Ali lahko izstavim eRačun iz programa eKlik

Program eKlik omogoča izdelavo eRačuna. Oglejmo si izdelavo eRačuna iz že narejenega računa.

V osnovnem oknu programa eKlik kliknemo na Račun (Slika 1).


Slika 1

Odpre se pregled računov. Zgoraj levo, pri spustnem meniju 'Organizacija', izberemo podjetje in nato 'A4 račun' (Slika 2).


Slika 2

Prikazali se bodo vsi 'A4 računi'. Poiščemo račun iz katerega želimo narediti eRačun in ga odpremo, tako da v zgornjem meniju kliknemo na gumb 'Popravi' oz. na vrstico računa dvakrat kliknemo z levo tipko miške. Ko imamo pred seboj obrazec 'Račun', se najprej postavimo na zavihek 'Dodatni podatek' in v polje 'Referenčna št. dokumenta' vpišemo številko naročilnice in v polje 'Datum referenčnega dokumenta', datum naročilnice (Slika 3).


Slika 3

V spodnjem delu obrazca 'Račun' kliknemo na gumb 'eRačun'. Odpre se okno za shranjevanje dokumentov. Izberemo lokacijo na katero želimo shraniti datoteko in po potrebi popravimo ime datoteke in jo shranimo. Datoteka ima končnico XML.

Nekateri programi za uvoz eRačunov omogočajo tudi pripenjanje dokumentov. Najpogosteje je to v formatu PDF. Če želimo kreirati še PDF datoteko, v obrazcu 'Račun', kliknemo na gumb 'Tiskaj'. Odpre se predogled dokumenta. V menijski vrstici zgoraj, kliknemo na disketo (Slika 4). Ponovno izberemo lokacijo na katero želimo shraniti dokument in ime dokumenta, ter kliknemo na gumb 'Shrani'. 


Slika 4


Dokumenti