Artikla ali storitve ne bo več v ponudbi. Ga lahko izbrišem iz šifranta

Ne. Artikel ali storitev lahko izbrišemo, le če ga še nismo prevzeli ali prodali. Če artikla ne bo več v ponudbi ga damo na neaktivnega.

Kako nastavimo, da je artikel neaktiven



Slika 1

Odpremo šifrant artiklov oz. storitev. Poiščemo artikle ali storitev, katerega želimo dati na neaktivnega. Kliknemo na gumb 'Popravi'. Odstranimo kljukico pri opciji 'Aktiven' in spremembo shranimo s klikom na gumb 'Shrani'.

Kako artikel ponovno aktiviram (da postane aktiven)


Odpremo šifrant artiklov oz. storitev. V zgornjem meniju kliknemo na gumb 'Filter' (Slika 2). Naredimo kljukico pri opciji 'Neaktivni'. Tako prikažemo tudi neaktivne artikle.



Poiščemo artikle ali storitev, katerega želimo vrniti med aktivne. Kliknemo na gumb 'Popravi'. Pri opciji 'Aktiven' (Slika 1) naredimo kljukico in spremembo shranimo s klikom na gumb 'Shrani'.


Dokumenti