Kako naj se lotim iskanja napake v zalogi za artikel XY

Pogosto dobimo vprašanje v smislu "Pred dnevi sem prevzel večjo količino artikla, pa je zaloga že v minus". Vse dogodke artiklov, lahko preverimo na kartici artikla. Na kartici artikla se za izbrano obdobje za izbrani artikel izpišejo vsi dogodki kot so PREVZEM, RAČUN, DOBAVNICA, ODPIS, PRENOS, LASTNA PORABA,...

Izpis se nahaja pod Pregledi v tem FAQ-ju pa si bomo ogledali kako pogledamo kartico artikla za artikel "PIVO ZLATOROG 0,5L".

V osnovnem oknu kliknemo na 'Pregledi' (Slika 1).


Slika 1

V tabeli na desni strani razširimo rubriko 'Trgovina' in izberemo izpis 'Kartica trgovskih artiklov' (Slika 2).


Slika 2

Odprejo se parametri (filtri) s katerimi nastavimo (Slika 3):

  • Artikel: 'PIVO ZLATOROG 0,5L'
  • Datum od: nastavimo začetni datum
  • Datum do: nastavimo končni datum
  • Skladišče: izberemo skladišče

Slika 3

Ko nastavimo parametre kliknemo na gumb 'Osveži'. Kartica artikla se prikaže na zaslonu (Slika 4).


Slika 4

Na sliki 4, vidimo vse dogodke artikla "PIVO ZLATOROG 0,5L" V obdobju od 01.12.2016 do 17.12.2016 v glavnem skladišču. Prikazani so datum in ura, vrsta in številka dokumenta, količina, stanje zaloge in povprečna nabavna cena.

V tem dokumentu lahko na hitro poiščemo napake na dokumentih, kot je npr. preveč prevzeta količina ali preveč odpisana količina. Ko najdemo dokument na katerem je napaka, lahko nato ukrepamo naprej in ustrezno popravimo dokument.


Dokumenti