Težave pri potrjevanju računov s strani FURS-a

Z mesecem Julijem je FURS ukinil potrjevanje računov s starim protokolom SSL in prešel na kriptografski protokol TLS (Transport Layer Security) 1.2. Od takrat imate nekateri uporabniki težave pri sprotnem potrjevanju računov. Težava ni splošno prisotna, smo pa sedaj dokončno dobili potrditev, da gre za težavo s strani FURS-a. Imamo namreč informacije, da do podobnih težav prihaja tudi pri uporabnikih, ki uporabljajo druge programske rešitve.

Če imate težave s potrjevanjem, lahko potrjevanje sprožite naknadno po spodaj opisanem postopku.

V osnovnem meniju programa eKlik pojdite v meniju na 'Dokumenti' in izberite opcijo 'FURS neposlani' (Slika 1).


Slika 1

Če so v obrazcu 'Pregled neposlanih' prikazani računi (Slika 2), pomeni, da niso bili poslani. V tem primeru kliknite na gumb 'Ponovno pošlji'. Če računov, kljub tukaj opisanemu postopku ne morete poslati v 2 dneh ali več, to javite tehnični podpori 1 Klik d.o.o.


Slika 2


Dokumenti