Iz dneva v dan bolj marketinško naravnano okolje, od nas zahteva obdelavo vse večjega števila podatkov. Odličen uporabniški model, hitro in preprosto izvajanje pogostih operacij nam omogoča prav to. Program eShop daje velik poudarek sledljivosti artiklov ter delu s strnkami.
Program je namenjen trgovcem, ki želijo svoje poslovanje poenostaviti do največje možne mere in rutinska opravila prepustiti računalniku.
Vrednostni boni
Ker računovodstvo loči termin Vrednostni in Darilni bon, smo omogočili uporabo tako enih kot drugih. Ker gre za kompleksnejši sistem, vam razlike med darilnimi in vrednostnimi boni, ter njihovo uporabo prikažemo na predstavitvi.
Darilni boni
Ker računovodstvo loči termin Vrednostni in Darilni bon, smo omogočili uporabo tako enih kot drugih. Ker gre za kompleksnejši sistem, vam razlike med darilnimi in vrednostnimi boni, ter njihovo uporabo prikažemo na predstavitvi.
Realni pregled prodaje po uslužbencih
Za podjetja, ki zaposlujejo komercialiste oz. želijo svoje uslužbence stimulirati s provizijo, smo razvili funkcijo, ki ob izdelavi računa omogoča izbiro uslužbenca, ki je zaslužen za prodajo artikla ali storitve.
Primer: v salonu imamo zaposlenih 5 maserk, ki imajo med drugimi tudi svoje redne stranke. Ker je uspešnost salona odvisna tudi od njih, želimo spremljati koliko masaž je v izbranem časovnem obdobju kdo izmed njih opravil. Ker je politika našega salona takšna, da račune izstavlja samo ena oseba, je potreben vklop funkcije, ki omogoča, da ob izdelavi računa izberemo, kdo izmed osebja je opravil zaračunano storitev. Ker je bila lahko stranka na več različnih masažah, pri različnih maserjih, je funkcija še toliko bolj uporabna, saj nam ni potrebno izstavljati več računov. Vsaka postavka, ki jo dodamo na račun ima namreč lahko svojega »komercialista«. Na ta način imamo pregled nad tem, kdo je račun naredil (izstavil), ter kdo je dejansko opravil storitev oz. bil zaslužen za prodajo določenega artikla. Da nam ni potrebno iskati
Opozarjanje na rojstni dan strank
Če vodimo šifrant strank z vpisanimi rojstnimi dnevi, lahko vklopimo funkcijo, ki ob prihodu stranke v naše podjetje oz. poslovalnico uslužbenca opozori, da ima stranka rojstni dan. Obdobje +/- dni nastavi uporabnik sam. Dodatno je funkcija razširljiva tudi z možnostjo izpisa voščilnice na začetku ali koncu računa.
Tiskanje nalepk
Program omogoča tiskanje nalepk za vse stranke ali partnerje vpisane v šifrant strank, ki ustrezajo določenemu filtru. Filtre lahko tudi negiramo in tako dobimo iz programa skupino strank, ki ne ustreza izbranemu filtru. Format izpisa si lahko stranka prilagodi sama oz. to storijo naši tehniki.
Pošiljanje e-mailov
Program omogoča pošiljanje elektronskih sporočil za vse stranke ali partnerje vpisane v šifrant strank, ki ustrezajo določenemu filtru in imajo vpisan elektronski naslov. Filtre lahko tudi negiramo in tako dobimo iz programa skupino strank, ki ne ustreza izbranemu filtru. Format izpisa si lahko stranka prilagodi sama oz. to storijo naši tehniki. Program tudi preverja format vpisanega elektronskega naslova, tako da pri pošiljanju elektronske pošte ne bi prišlo do zavračanja le te. Vseeno morajo stranke podati veljaven elektronski naslov, saj nekateri ponudniki dostopa do interneta blokirajo paketno pošiljanje elektronske pošte v primeru, da paket vsebuje naslovnika, katerega naslov ne obstaja v njihovi bazi.
Deljeno plačilo
Če želi stranka račun plačati delno z gotovino in delno s kreditno kartico to tudi lahko stori. Z vklopom funkcije deljeno plačilo, lahko tudi omogočimo prodajo na obroke oz. delno plačilo z gotovino ali kreditno kartico in delno plačilo z vrednostnim bonom.
Primer: stranka pride v vašo poslovalnico z vrednostnim bonom v višini 50,00 EUR. Izbere si storitev, ki znaša 65,00 EUR. V tem primeru pri zaključevanju računa izberemo gumb delno plačilo in vnesemo, da ima stranka vrednostni bon za 50,00 EUR ostalo pa bo program samodejno razdelil na gotovino ali kreditno kartico, kakor bomo pač želeli.
Plačilo na obroke
Z aktivacijo plačilnega sredstva 'OBROČNO' v kombinaciji z deljenim plačilom, lahko stranka račun delno plača takoj, ostalo pa ji razdelimo na poljubno število obrokov. Ob tem lahko izberemo tudi kdaj naj zapade prvi obrok, ostale obroke pa program samodejno zamakne v razmakih po 1 mesec. Datume zapadlosti lahko tudi prilagodimo za vsak obrok posebej. DDV se obračuna takoj za celoten znesek računa!
Odloženo plačilo
V primeru, da stranka pozabi denar oz. da slučajno na kreditni kartici nima kritja, storitev pa je že bila opravljena, lahko račun pripravimo in ga damo na čakanje. Ob prvem naslednjem prihodu stranke, nas bo program opozoril na zapadle obveznosti stranke in nam ponudil, da račun zaključimo.
Samodejno izvajanje varnostnih kopij – 7 dnevni backup + mesečni backup
Na varnost podatkov polagamo posebno pozornost, zato strankam omogočamo različne načine izvajanja varnostnih kopij. Najbolj razširjeno je 7 dnevno izvajanje varnostnih kopij, kar pomeni, da se vsak dan samodejno, v ozadju sproži izvajanja varnostne kopije. Ta način ne potrebuje posega uporabnika oz. na ta način prepustimo izvajanje varnostnih kopij našemu računalniku. Vsaka varnostna kopija se shrani v svojo datoteko, kar pomeni, da če prvo varnostno kopijo izvedemo v ponedeljek se bo datoteka imenovala 'eKLIK_Backup (Ponedeljek).bak', v torek 'eKLIK_Backup (Torek).bak', 'eKLIK_Backup (Sreda).bak' in tako naprej. Ko bo teden naokoli, se bo stara datoteka prepisala z novo varnostno kopijo. Na ta način lahko povrnemo podatke za katerikoli dan v zadnjem tednu.
Slikanje strank
Z uporabo WEB kamere ali fotoaparata lahko svoje stranke tudi slikate. Funkcija je uporabna predvsem v športnih centrih, kjer stranke lahko kupijo terminsko karto npr. 'MESEČNA KARTA 10 OBISKOV'. Tako lahko uslužbenec na recepciji kontrolira ali je v center res prišla oseba, ki je kupila terminsko karto oz. ali gre za zlorabo. Funkcija je razširljiva tudi na Opombe, kjer lahko ob vsaki vpisani opombi stranko tudi slikamo. Predvsem uporabno v salonih za nego telesa, kjer stranko ob vsakem prihodu slikamo in ji ob koncu terapije prikažemo potek terapije.
Večjezikovna različica programa
Program je mogoče enostavno prevesti v druge jezike. Preko privejalnih tabel, imamo v enem stolpcu nazive v Slovenskem jeziku, v drugi stolpec pa vpišemo prevod v izbrani jezik. Jezik v katerem želimo imeti program izberemo v nastavitveh.
Avtomastko vodenje serij za izdelavo članskih kartic + Izvoz podatkov
Obdobno preverjanje podatkov o vpisanih strankah. V nastavitvah lahko nastavimo na koliko dni naj program opozarja na preverjanje podatkov o stranki. Po privzetem je preverjanje nastavljeno na 365 dni.
Primer: Janez Novak, je bil v šifrant strank vpisan 28.02.2002 s takrat veljavnim naslovom in GSM telefonsko številko. V letu 2002 je našo poslovalnico obiskal dvakrat, potem pa se ni več oglasil vse do leta 2006, ko se je odločil, da ponovno obišče naš center. Ob prijavi je program opozoril, da Janez Novak že več kot 4 leta ni imel preverjenih podatkov in odpre šifrant strank, kjer lahko takoj vpišemo nov naslov in GSM številko, saj se je v tem času preselil in zamenjal mobilnega operaterja.
Opozarjenja na pretek članarine
Program poleg terminskih kart (fitnes mesečna, 10 obiskov solarija, letna badminton karta,...) omogoča tudi vodenje vpisnine oz. članarine. Glede na nastavitev karte, koliko dni velja članarina oz. vpisnina bo program avtomatsko opozoril, da je stranki potekla članarina, ter da jo je potrebno podaljšati.
Opozarjanje na pretek terminske karte
V program lahko vpišemo terminske karte, katerim lahko omejimo naslednje parametre:
- Dnevno: koliko dni velja karta,
- Mesečno: koliko mesecev velja karta,
- Obiski: koliko obiskov velja karta, dodatno lahko tudi definiramo ali se ob vstopu avtomatsko odšteje le en obisk, ali pa se prikaže okno za vpis števila obiskov, ki jih želimo stranki odbiti,
- Dnevi v tednu: definiramo ob katerih dnevih velja karta. Npr. definiramo lahko, da karta velja samo ob torkih in sredah,
- Časovno: definiramo časovno obdobje v katerem karta velja. Npr. od 16h do 20h,
- Datumsko: definiramo točno datumsko obdobje v katerem velja karta. Npr. od 1.septembra do 30.septembra
Program tudi opozori, če je stranka prišla v poslovalnico izven veljavnega termina in tako uslužbenca opozori, da ima stranka kupljeno dopoldansko karto, ki v popoldanskem času ne velja.
Permanentne opombe
V šifrant strank lahko vpišemo permanentne opombe, ki so lahko izrednega pomena. V fitness centrih to funkcijo uporabljajo pri srčnih bolnikih, tako da so vsi uslužbenci vedno obveščeni. Permanentna opomba, se izpiše v Prijavno/odjavnem oknu, tako da je vedno vidna.
Grafični prikaz miz
Posebej za program eBar z modulom Touch Scren, smo razvili grafični prikaz miz z sedmimi različnimi postavitvami, katere si lahko prilagodi stranka sam oz. to storijo naši tehniki. Glede na tloris objekta izvedemo grafično postavitev miz, katere lahko poljubno poimenujemo. Če gre za večji objekt, lahko naredimo 7 različnih postavitev npr. za 'Zimski vrt', 'Večnamenska soba', 'Letni vrt', itd. Grafično tudi lahko izbiramo barvo mize, ko je ta prosta oz. zasedena.
Neomejena uporaba POS opreme
Ker je na tržišču prisotnih kar nekaj različnih proizvajalcev POS opreme, smo razvili popolnoma odprt sistem za izpisovanje oz. nastavljanje POS tiskalnikov in ostale POS opreme, kot so npr. prikazovalniki za kupce. Če je potrebno, lahko izpise prilagodimo vsaki stranki posebej, ne glede na vrsto POS tiskalnika. Izpisovanje računov ali drugih dokumentov seveda ni omejeno le na POS tiskalnike, ampak lahko stranka uporabi tudi navaden A4 tiskalnik.
Več POS tiskalnikov na enem računalniku + delovanje v mreži
Posebna aplikacija NetPrint omogoča, da iz večih odjemalcev (računalnikov) preko omrežne povezave, tiskamo na skupen POS tiskalnik. Na ta način lahko iz neomejenega števila računalnikov tiskamo naročila ali račune na tiskalnik v šanku ali na katerikoli drug POS tiskalnik v omrežju.
Hitri vpis
Gre za funkcijo, ki pohitri vpis strank v bazo. V primerih, ko moramo v program vpisati novega člana in tega nimamo časa storiti, ker druga stranka čaka na račun in tretja na neko informacijo, uporabimo funkcijo 'Hitri vpis'. V tem primeru v program vpišemo le priimek in ime stranke, program nam sporoči naslednjo zaporedno vpisno številko, stranko lahko vmes še slikamo (če uporabljamo WEB kamero) in vpis zaključimo na blagajni, kjer lahko takoj tudi izstavimo račun. Vse ostale podatke (naslov, telefone, email, ...) v program prepišemo naknadno iz vpisnega lista, katerega je izpolnila stranka.
Na trgu je kar nekaj programskih paketov, ki se jih lahko uporablja v trgovini. Za eShop smo se odločili zaradi izredne prilagodljivosti programa našim zahtevam ter zaradi visoko strokovno usposobljenega in prijaznega osebja, ki hitro ponudi rešitev za novo nastalo situacijo.